Retourbeleid

Wij hopen dat je blij bent met jouw nieuwe aankoop!

Wil je het artikel toch retourneren, geen probleem! Bij Lengerique hanteren wij een duurzaam beleid. Dit betekent dat een pakketje retour sturen per post niet gratis is….waarom niet? Lengerique is een stand alone webshop en geen keten. Op voorhand helpen we je graag om de juiste maat en pasvorm voor jou te zoeken. Contact ons even via welk kanaal jouw voorkeur heeft (bellen, facetimen, mailen…) zo voorkomen we retouren wat voor beide partijen gunstig is. Valt het artikel toch tegen en wil je het retourneren volg dan de volgende stappen:

Retourzendingen

Zorg ervoor dat het te retourneren artikel nog voorzien is van de originele labels en het liefste in de oorspronkelijke verpakking. Artikelen worden echter niet geaccepteerd:

  • als ze gedragen en/of gewassen zijn;
  • beschadigd zijn of wanneer je zelf geprobeerd hebt de beschadiging te herstellen;
  • als je de gebruiksaanwijzing niet hebt opgevolgd.

We adviseren je om het pakketje aangetekend te retourneren zodat het pakket traceerbaar is met een track & trace code.

Je hebt vanaf de ontvangst van je bestelling maximaal 8 dagen om een artikel te ruilen voor een andere maat/kleur of om de terugbetaling ervan aan te vragen door het bij een PostNL servicepunt af te geven. Wil je een ander artikel, contact ons dan gewoon even. Dit is het makkelijkste op 023-5375822

Wij zouden het fijn vinden als je als volgt te werk zou willen gaan:

  • Meld je retour of ruiling binnen 7 dagen aan na ontvangst via ons Retourportaal
  • Stuur je pakketje hierna binnen 7 dagen retour.

Retourneren kan op 2 manieren.

Per post (voor eigen kosten):

  1. MAAK JE PAKKET KLAAR MET HET AFLEVERINGSBEWIJS
    Pak de artikelen goed en veilig in, zo mogelijk in het oorspronkelijke pakket, en voeg het retourlabel erbij. Het is belangrijk dat je in dit document aangeeft of je een andere maat/kleur nodig hebt of de artikelen wilt retourneren.
  2. PLAK HET RETOURLABEL OP EEN ZICHTBARE PLEK VAN HET PAKKET
    Op deze pagina vind je de link naar het retourportaal. Hier kun je een retourlabel aanmaken. Als je het dit niet kunt vinden, neem dan contact op met de winkel. 023-5375822
  3. VERZENDEN
    Ga hiervoor naar een lokaal post servicepunt (een postkantoor of pakketpunt) en verstuur je pakket. De vervoerder is afhankelijk van je locatie. Deze wordt in het retourportaal aangegeven. Zodra het product in de winkel is ontvangen en is goedgekeurd zal de maat/kleur zo snel mogelijk geruild worden of de terugbetaling